martes, 6 de mayo de 2008

Les aventures extraordinàries d'en Massagran



Autor: Josep M. Folch i Torres
Editorial: Casals
Col.lecció: Casals jove
Primera edició: 1910

Un llibre entranyable i molt divertit sobre les aventures d'un noi que es troba que la vida a la ciutat és massa avorrida i decideix embarcar-se en un vaixell per veure món.

A partir d'aquest moment no deixen de passar-li un munt d'aventures que fan riure de bona gana el lector. Arribarà fins i tot a parar enmig d'una tribu de l'Àfrica que parla un idioma molt extrany però perfectament comprensible pel lector.

Vaig disfrutar i vaig riure molt llegint les aventures d'aquest vailet


1 comentario:

  1. A mi m'agradaria llegir-lo,jo l'únic que puc recomanar són els còmics.El llibre estic segur que és "molt bò", un amic me l'ha recomanat. Jo encara tinc pendent de llegir-lo.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.